mellan vakna & somna

Mitt huvud är som månen

Kategori: Diverse

Vad har hänt? Jag har fått så sjukt dålig karaktär. Här skulle man ta det lugnt igår. Jo tjena. Samma visa var det förra helgen. Då var jag bakfull som ett troll i flera dagar. Idag känns mitt huvud ungefär lika stort som månen.

Men roligt var det. Spanade in tre fin fina lägenheter. Det knasigaste är nästan att lägenhetsinnehavarna är av det manliga könet. Gick och skulle bara öla lite, men fastnade och byggde ett eget dansgolv. Baguette var tydligen ett måste efter det. Så strax efter fyra meddelade jag att nu var det dags att sova.

Idag skiner solen. Inte så bra för huvudet. Men ruskigt bra i övrigt.
Nu blir det snabbshopping och sen en tur till valfri strand. Måste bara hitta någon som är körduglig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: