mellan vakna & somna

Med lite andra ögon

Kategori: Diverse

Skit också. Jag känner hur krisen skööööljer över mig i en hejdundrans fart.

Jag måste komma på vad jag vill bli när jag blir stor.
Något realistiskt alltså.
Och gärna något som går att göra snarast.

Jag antar att det är när man får lite distans till saker och ting som man kan se det med lite andra ögon och känna efter på ett annat sätt. Och helt ärligt. Det är inte det här jag vill göra. Jag vill inte vara en kontorsråtta. Men frågan är ju vad jag vill vara.

Det är skönt och sjukt läskigt med insikt.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Ännu en som kommit till insikt! Jag har samma känsla idag kan jag säga. Får väl se om det är övergående eller bara tillfälligt!

    2007-08-06 | 11:22:52
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: