mellan vakna & somna

Magkänslan

Kategori: Diverse

Jag skulle vilja stänga av min magkänsla för ett tag. I varje fall när den får mig att bli ännu mer pessimist än jag redan är inom ett visst ämne. Helt utan grund dessutom. Vad jag vet.

Jag går rätt ofta på magkänsla. Och den brukar inte vara fel. Men man blir ju helt störd när magkänslan är negativ fast att det verkligen allt annat än vad man vill.

Just nu känner jag verkligen ett gigantiskt hat mot bagaget. Bagaget innehåller alla gånger det har gått åt pipsvängen och alla gånger den andre parten har skött saker och ting ytterst dåligt. Hur lätt är det att ha tålamod och inte bli osäker och paranoid med pipsvängar i bagaget?!

Hur kopplar jag ur magkänslan?

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag går nästan alltid också på magkänslan och oftast har den rätt. Tyvärr inte denna gången som du vet men ibland kanske magen är förvirrad. Gå efter vad du själv känner och kämpa för det. Ställ raka frågor för att få svar. Det vinner man på i längden. Jäklar va klok jag blev helt plötsligt! =)

    2007-08-07 | 10:55:52
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    guuuud vad jag känner igen mig. betyder det att jag egentligen är normal??

    2007-08-08 | 15:49:53
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Sara säger:

    jess - det beror nog på om man anser huruvida jag är normal. och i det fallet känner jag mig en smula tveksam :) Men jo, hallå, det är klart som tusan vi är normala!!

    2007-08-08 | 21:41:38
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: