mellan vakna & somna

Damn! Det är helg!

Kategori: Diverse

Hur konstigt det än känns så är det faktiskt helg nu.
Klockan har passerat fyra och jag har fullgjort min plikt som tjänstgörande informatör för den här sommaren. Tack gode att jag överlevde.

I helgen står kalas och fotboll på schemat. Det är det som brukar stå på schemat. Någon fest ska det inte bli. Inte en droppe. Istället ska jag sitta hemma på soffkanten, stretcha mina för korta muskler och författa ett helt oemotståndligt personligt brev och cv.

Kommentarer

  • Fabbe säger:

    Vänta lite här nu Sara... Ska du sluta på jobbet?

    2007-08-10 | 21:51:27
  • Karro säger:

    Tror att du kan få svårt med sängleveransen. Ofta när möbler levereras hem så gäller det bara till markplan och sen får man själv fixa resten. De brukar i princip ställa av det på gatan. Hoppas du hittar någon som fixar det.

    2007-08-11 | 10:33:35
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se

Kommentera inlägget här: