mellan vakna & somna

Trött i kvadrat

Kategori: Diverse

Jag är så trött. Sömnig. Ställde om klockan tre gånger imorse. Det är inte min grej alls egentligen.

Jag är även obehagligt trött i kroppen. Framförallt är jag trött på att ha ont i kroppen. Idag är varje steg smärtsamt. Det känns som någon mystisk version av växtvärk - härligt mixat med träningsvärk då.

Som om det inte vore nog så är jag lite lagom trött på mig själv. Men jag tror detta egentligen hänger ihop med ovanstående. Jag har hyfsat svårt att handskas med mitt eget humör när jag har ont och inte kan ge allt på träningen. Så igår var jag en riktigt dålig lagspelare med uruselt humör. Förlåt till laget, om någon av er nu läser här.

Eventuellt så finns det en eller ett par andra orsaker till dåligt humör.
Jag tror det hade hjälpt om jag hade fått kasta lite tallrikar i väggen.
Men det är ju så sjuk jobbigt att städa upp så jag stampar bara lite i golvet istället...=)

Kommentarer

  • Lolo säger:

    uräkten godtages! bättre lycka nästa gång..

    2007-04-24 | 12:01:56
  • Lina säger:

    Hej,Sara
    Jag förstår vad du menar med att humöret är svårt att kontrollera min ilska.
    Jag tyckte att du gjorde rätt när du gick av. Ha det bra vi syns i helgen!

    2007-04-24 | 21:00:46

Kommentera inlägget här: