mellan vakna & somna

Pirr och snurr

Kategori: Diverse

Pirr pirr pirr
Jag är så sjukt pirrig. Känns som fjärilar i magen. Men jag är inte helt säker på att det enbart handlar om nervositet. Det sjuka i kråksången är att jag inte riktigt kan avslöja pirrets kärna och kan inte riktigt göra något åt det. Måste vänta på rätt tillfälle och hur lätt är det om man är född utan tålamod?

Snurr snurr snurr
Det snurrar galet mycket tankar i huvudet nu. Trött i huvudet och ögonen, fast jag vet att det är svårt att sova med pirr och snurr.

Idag blev jag för övrigt ordförande i ungdomssektionen...spännande och inte helt otippat.
Ska väl försöka sova lite nu. Blunda i alla fall. Och fundera och småle.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Låter som att du är kär?

    2007-04-11 | 23:04:26
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Malin säger:

    Nu vart man inte så nyfiken!!! :-D

    2007-04-12 | 06:55:26

Kommentera inlägget här: