mellan vakna & somna

Passiv festare

Kategori: Diverse

Just nu är jag passiv festare. Som passiv rökning fast festare istället då. Grannen har fest. Stämningen är minst sagt hög redan. Allsång till Marie Lindberg - om hon nu heter så, läraren från melodifestivalen i alla fall - och majoriteten av festdeltagarna verkar vara grabbar. Så det är rätt roande.

Har varit i väst och lämnat min lilla röda betta hos sina sommardäck. Och mina päron. I utbyte fick jag låna deras bil. Ett rätt bra byte tycker jag. Så nu kör jag stor grå bil i ett par dagar. Härligt.

Match idag igen. Förlust igen. Men det tar sig. De fick två skitmål och vi hade till och med lite anfall. Mitt vänsterben är för övrigt mer blått än hudfärgat nedanför knäet. Visst låter det härligt.

Förresten. Lotto. Hur många tittar på Lotto i en halv evighet på lördagskvällen?
Det måste måste måste vara ett utdöende program!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: