mellan vakna & somna

Nervositeten minskar inte direkt...

Kategori: Diverse

Fredag. Ljuvligt. Fast hur är det möjligt? Var det inte söndag nyss? Jag klagar absolut inte, jag förundras bara lite. Men tiden går som bekant fort när man har roligt.

Imorgon är det seriepremiär. Och bara att skriva den meningen gör att örnarna i magen flaxar till.  Jag har ju varit nervös i minst en månads tid, och så här dagen innan är nervositeten inte direkt mindre...Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den. De där fjärilarna i magen har växt till sig och illamåendet ligger som ett lock i halsen. Så imorgon när klockan slår två kan ni väl hålla en tumme för att jag inte är så nervös att knäskålarna hoppar ur led av sig själv?!

Imorgon blir det även någon slags festlig tillställning på aftonkvisten. Förhoppningsvis ska vi ju kunna fira en vinst... men det är inte direkt läge att ta ut något i förskott med örnar i magen.

För övrigt åker min syster och hennes sambo till Paris idag. Första semestern utan barn någonsin och jag tror hon slog nya rekord i resfeber igår. Far- och morföräldrar ska vara barnvakt i olika omgångar. Jag står med på listan som den de ringer om barnen inte slutar skrika...ungefär. =)

Kommentarer

  • Ann säger:

    Det kommer gå skitbra!! Och det är bra att vara nervös. Kom att tänka på alla redovisningar som vi har övat på i lägenhetn i Kalmar. Och tentastolen.....shit.

    2007-04-20 | 14:12:27
  • Sara säger:

    Tack för pepp! =) Skoja att folk här i krokarna tycker det är stenkul när jag berättar om "heta stolen" haha

    2007-04-20 | 14:40:52
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: