mellan vakna & somna

Kvasten är putsad

Kategori: Diverse

Imorgon har vi två timmar förkortad arbetsdag. Fin fint det. När det dessutom finns 17 timmar på flexen så tänkte jag ta två till och alltså gå hem vid lunch. Fyra timmars jobb känns rätt lagom.

Sedan bär det av till systerdotterns skola där jag ska hämta henne och sedan gå och fika. Ska bli så mysigt att umgås med världens bästa sexåring!

Vidare västerut till föräldrar och hemvändande vänner. Rätt intressant att Karlskrona faktiskt har blivit det jag kallar hemma nu. Känns galet bra. Sölves är sölves, men Kalleskrona är hemma. =)

Kvasten är putsad. Jag är redo för påsk. Och framförallt långledigt. Jösses vad jag behöver det. Känns som att hjärnan är full och kommer krascha snart. Påsk är matmässigt visserligen inte min högtid eftersom jag inte äter ägg...men jag tänkte tvinga till mig årets första grillmiddag, så jag ska nog kunna bli nöjd. Mat är viktiga saker. haha.

Packa nu. Hur kul är det på en skala?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: