mellan vakna & somna

Konstigt väder och läskig intervju

Kategori: Diverse

Man kan väl säga såhär. Att det var inte igår man stod i solbrillor, öppen jacka av vårmodell och skrapade rutorna på bilen...det var imorse. Lite halvmärkligt tycker jag allt att det känns, men så har jag ju heller aldrig förut haft bil vid den här tiden på året.

Idag ska jag göra en lite läskig intervju. Är lite dåligt förberedd, tell me something new, och det är en ytterst viktig intervju. Nämligen den första i BTHs historia med vår blivande rektor.

Fjärilar i magen och illamående.
Fast hon är väldigt trevlig det vet jag.
Men det blir ju nervigt ändå.

Förslag på frågor anyone?

Kommentarer

  • Pernilla S säger:

    Haha, jag har en bra som jag ställde till radioproducenten för Ring så spelar vi nu i veckan... (Den kräver dock att man lyssnar på programmet...)

    Ring så spelar vi har alltid sådär kluriga frågor med helt sjuka kluriga rubriker till... Fråga henne vad rubriken skulle bli om svaret på frågan var hennes namn... Do you get me? Typ... Svaret på grafologi... Då är rubriken (dvs ledtråden): "Yppiga systrar med rum att hyra" (det var mitt intervjuobjekt som kom på den, haha).

    Men det kanske är långsöööökt? Haha... Sorry, lite trött! Lycka till! Kram från Pernilla

    2007-04-04 | 17:16:09

Kommentera inlägget här: