mellan vakna & somna

Kloning och blått ben

Kategori: Diverse

Pyssel- och fotbollsdag idag. Smussel och hemligt hemligt. Framförallt roligt värre. Lite småkyligt att kolla fotboll och kombinationen vinterjacka, solbrillor, glass och vantar kändes hyfsat apriligt. Vad ÄR det med aprilväder?

Jag har ett blått ben. En liten överdrift kanske. Men jag har ett sjukt blåmärke. Sparken igår var tydligen så hård att mitt benskydd gick sönder. Då är det kanske inte jättemärkligt att jag har lite halvont idag. Helst när jag mot alla odds lyckades få en boll på preciiiis det stället idag. Varför är det alltid så?

Jag har hört rykten om 20 grader till helgen. Ja tack. Kan nog bli en hejdundrans bra träningsdag. Fast Kaif - Sgif hade inte heller varit fel att se. Någon som är bra på det där med kloning?

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Klart du ska komma hem och se årets derby. Det är det enda roliga man kan göra i Sölvesborg. Till och med Altona har ju stängt. Hohoho.

    Du kan ju alltid sola på stenläktaren?

    2007-04-09 | 23:10:04
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: