mellan vakna & somna

Kläderna i taket?

Kategori: Diverse

Vilken dag. Jag är utmattad och borde sova. Men har fortfarande saker kvar att pyssla med. Men snart ska jag sova och hoppas då att jag inte vaknar av nervositet...Man United leder över Roma med 7-1...well, det verkar mest bara osannolikt faktiskt...

Något annat som är osannolikt är det som händer i huset mitt emot. De två tjejerna i lägenheten har av okänd anledning hängt upp massa kläder på hyfsat ovanliga ställen...i lampan, i gardinstången, i dörröppningen. Ja inte vet jag hur ni gör, men jag har mina kläder på en höjd där jag når dem. Skrattade högt nyss när de där tjejerna stod under lampan och tittade på alla kläderna...Varför har jag så mystiska grannar?

Nu blir det lite tvättvik, packning och kom-ihåg-listning.

Imorgon ska vi försöka redigera film, i superdupereffektiv anda.Heja heja!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Man Utd var kungar! Jag är fortfarande i hotdog heaven!

    2007-04-10 | 23:25:38
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: