mellan vakna & somna

Hårigt värre

Kategori: Diverse

Hade en extremt produktiv lunch då jag hann göra massa bra saker OCH äta. Mycket bra. Fixade bland annat en klipptid. Jag gillar frisörer där man inte behöver vänta i tre veckor på att få en tid. Detta eftersom jag alltid kommer på att jag vill klippa mig när det redan är lite kris och varje dag är en dålig hårdag = tofs. Om man då ska vänta i tre veckor på att bli klippt så är det verkligen katastrof då.

Nu fick jag en tid på fredag. Nyklippt till herrarnas premiär. haha. Men, nu till den stora frågan, hur ska jag klippa mig? Jag vill ha många förslag! För på något vis har jag kommit ut från frisören de senaste 5 gångerna och haft exakt samma frisyr som när jag gick in - fast kortare då. Och hur kul är det?

Jag vet att det finns åtminstone ett par kloka bloggläsare med bra idéer, så give me some!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: