mellan vakna & somna

Förvirrad och utan avståndsbedömning

Kategori: Diverse

Jag måste gjort ett extremt förvirrat intryck när min chef ringde nyss. Någon var här och letade efter något, jag vet inte vad och jag vet inte vem det var som letade, som vi inte hittade. Det enda jag vet är att det var inramat och typ i storlek A3. Ungefär så sa jag till min chef, men jag fick lov att avsluta det med "Egentligen har jag ingen aning", om han nu inte redan fattat det...

Jag har väl berättat att jag inte har någon avståndsbedömning? Höll på att falla som en fura i trappan i morse när jag missbedömde avståndet till nästa trappsteg. Fast eftersom det händer i stort sett varje dag lyckades jag parera fallet. Blåmärket på armen börjar bli grönt nu. Där missbedömde jag också avståndet. Skulle stänga bagageluckan och hade visst inte riktigt koll på att min arm var i vägen. Gjorde sjukt ont.

På vilket vis hänger avståndsbedömningen ihop med synen? Nåt fel är det ju, det kan vem som helst räkna ut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: