mellan vakna & somna

Dagisförkylning och CD-fodral

Kategori: Diverse

Tänka sig. Det är fredag igen. Nyss var det måndag och man kan vara hyfsat säker på att det alldeles strax är måndag igen.

Förra helgen tillbringades med mamma, pappa, syster, barnen, vännerna och övrig släkt i gamla sölves. Det var trevligt. Mysigt till och med. Kalas x 2. Jag drack kaffe (det är värt att nämna eftersom jag i vanliga fall inte dricker en endaste droppe...) Jag blev smittad av värsta dagisförkylningen. Pussar och kel med världens bästa barn. Party och dans. God mat och tårta. Ja, det var en hejdundrans bra helg.

Veckan har också varit bra. Trots förkylning. Testade ny träning på friskis. Bosu. Jösses va jobbigt och halleluja va roligt. Har varit på utflykt med konstföreningen och köpt in konst. Mycket trevligt. Jag har redigerat klart senaste forskningsfilmen och idag har jag lämnat in bilen för blodtransfusion. Ja - oljebyte då.

I helgen blir det ännu lite mer kalas. Treåringen ska firas.
Ikväll blir det träning. Halvt hysteriskt att träna mellan halv åtta och nio på fredagskvällen. Inte helt ultimat skulle jag vilja säga. Men vad gör man när damfotboll inte direkt ligger högst på prioriteringslistan hos de som bestämmer. Jag hinner i varje fall hem till Hey Bab, alltid nåt.

Nu är det fralla en trappa upp.
Förresten, imorse fick jag skrapa rutorna. Med ett CD-fodral. Måste verkligen hitta en sån där isskrapa i nåt skåp här. Det ska finnas. Har jag hört.

Ta hand om er!

Kommentarer

  • cajsa säger:

    hoppas att förkylningen e borta o att du får en riktigt bra helg!
    va e det där bosu för nåt?...blev lite nyfiken...
    å va blev det för konst?
    hallelulja, nu e det helg! ta hand om dig. kram!

    2006-11-10 | 19:07:09
    Bloggadress: http://cajsalindberg.blogg.se
  • Ellan säger:

    Bra tv-tittningsplanering! Sätt på alla tv-apparater du har, vi vill upp över en och en halv miljon! =)

    Kram!

    2006-11-11 | 22:39:43

Kommentera inlägget här: