mellan vakna & somna

Att sova

Kategori:

Söndag och sovmorgon. Till 04.22. ;) Den lille runde har tydligen ett närhetsbehov just nu. Han somnar om så gott när han får ligga på mig i soffan. Jag får sova gott någon annan gång helt enkelt. 

Jag ska inte klaga alltför mycket. Vi delar nämligen alltid på helgen. Så igår fick jag sovmorgon på riktigt, tio ostörda timmar sov jag. Vi har ju en säng där uppe också, väldigt bra när någon av oss känner ett behov av att sova ostört en natt och ladda lite. :)

Tänk att sömn är en så stor grej. I perioder kan det bli det enda man fokuserar på. Inte så givande. Så nu tänker jag ställa in mig på att vi just nu är i en närhetsfas som innebär okristligt tidiga mornar. Allt annat får bli en positiv överraskning istället. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: