mellan vakna & somna

En ljuvlig födelsedag

Kategori:

Solsken, fina presenter, sovande bebis och tillsammanstid. Så kan man sammanfatta födelsedagen.

Började dagen med presentöppning. Fick ett fiiint armband från min kärlek och så fick både jag och Agnes superfina presenter från våra favoritskåningar. Coola små converse till dottern och en jättehärlig sjal till mig. Kollegorna skickade kanonfina blommor och blombudet imponerade med att hitta hit.



Dottern slog till på att sova större delen av dagen i skuggan under parasollet så då kunde jag sitta med en tidning i en solstol och njuta av sommarkänslor. Ljuvligt!



När sambon slutat jobba styrde vi en smula västerut. Agnes fick mysa en stund med sin moster och kusiner medan jag och Morgan fick tillsammanstid och god mat på Vägga. Värdefullt!


Dottern var sen inte helt nöjd och lät mest som en gammal knarrande dörr hela natten. Men lite sömnbrist förändrar ingenting. Det var en alldeles underbar födelsedag!!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Grattis Igen! Vad fint armband och annat du fått. Härligt med en en stund i solen medan bebbe vilar i sin vagn :-)

    Kramar till er :-)

    2013-05-18 | 15:30:21
    Bloggadress: http://www.tankarombilder.blogg.se

Kommentera inlägget här: