mellan vakna & somna

33

Kategori:

Javisst, nu är jag 33 sedan i måndags. Fint. Jag tillhör ju dem som faktiskt tycker om att fylla år. Det är helt klart kul med en vettig anledning till att få baka. :) På min födelsedag är jordgubben alltid hedersgäst på något vis. I år blev det genom yoghurtpannacotta med marinerade jordgubbar och en tårta i form av jordgubbscheesecake. Mumsigt var ordet. Födelsedagen firades med familjen i söndag och så restfirade vi i måndags också, bara för att vi kunde. ;) Jag fick fina fina grejer till det stora lilla bakskåpet från min kärlek, bidrag till ny cykel och jättefin blomma från mamma och pappa, fin necessär med superhärliga produkter i från systern och fina blommor från svärmor. Japp, det är härligt att fylla år. 





Sen sist har jag och de två små som jag hänger mest med om dagarna även som vanligt hunnit med en hel del mys, Agnes har knäckt koden till gung på stora gungan (jag är stor tjej nu mamma) och Viggo jobbar vidare med sin krypteknik. ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: