mellan vakna & somna

Utflykt

Kategori: Diverse

I lördags agerade Morgan flytthjälp till sin bror och jag passade då på att kombinera skoshopping till småttingarna och häng med syster och syskonbarnen. Attans bra. Röjarralf levde loppan på Stadium, men tyckte annars det var lite så där att gå i affärer. Agnes var mycket nöjd över att moster tagit med vagn så att hon för ovanlighetens skull kunde sitta och bara åka runt. Väldigt bekvämt. :)
 
Skor hittades och eftersom vi ändå hamnade nästan på samma ställe som pappan med vår shopping så åkte vi och hämtade honom när vi var klara. Alla nöjda och glada. :)
 
I söndags, efter att jag vilat bort min galna huvudvärk, så fick nya skorna invigas på en liten söndagsutflykt med halskrageshopping och fika. Fint. Agnes är så väldigt väldigt nöjd med sina nya skor "Jag ska ha dem på Stubben och visa för alla barnen" - bästa betyget. Häppen verkar också himla nöjd, knatar på som bara den - även utomhus nuförtiden.
 
 
I övrigt har jag nu äntligen fått hem ett knäskydd och fått godkänt från sjukgymnasten att prova lite annan träning än dödstråkig rehab. Så Friskis, here I come.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: