mellan vakna & somna

Vår

Kategori:

Jodå, vi tog oss igenom sjukdomshelvetet även om det kändes tveksamt där ett tag. Dock blev det hemmavecka hela veckan för Agnes med förhoppningen att sjukan ska ha försvunnit från förskolan lagom till nästa vecka.

Igår var vi på presentköparutflykt, jag och mina små kottar. Så skönt att inte vara i isoleringen längre. Vi tog oss bland annat en tur till en ny inredningsbutik här och jag kan varmt rekommendera ett besök i butiken Boreda om man har vägarna förbi. Trevligt, fint och massa tjusiga saker.

Idag grejar vi mest runt här hemma, jag har tydligen startat ett tvätteri med tanke på hur mycket jag tvättat på sistone. Morgan har fixat vägen och Agnes har brutit ihop över det oerhört orättvisa att man inte får äta godis till frukost. Åh ljuva treåringshumör. :)

Solen lyser ute även om den inte värmer riktigt lika mycket idag som de senaste dagarna. Det här vädret har verkligen satt fart på vårkänslorna - hääärligt. 

Igår kom Morgan hem med en helt ljuvlig bukett rosor. Titta färgen. 


Och så den senaste tiden i bilder.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: