mellan vakna & somna

Sommar!

Kategori:

Jag har alltid älskat sommar, sol och värme. Jag är fortfarande hellre varm än kall, men efter två graviditeter har det helt klart hänt något med min värmekänslighet. Kan nästan få panik av att vara för varm och inte kunna svalka mig. Lite så var det idag när vi hängde en stund i Wämöparken. (givetvis kommer jag förneka allt detta värmetrashtalk när jag fryser rumpan av mig i vinter) Men kul var det ändå, trots värmeslagstendenser, att leka och grilla och så med fina familjen T. Helt harmoniskt var det kanske inte med en häppe som gjort all-over-the-place till sitt mellannamn och en treåring som har gjort mummelprat och tjurighet till en konst. ;) Men hej, harmoni kanske inte heller var målbilden riktigt. Fint och kul kan det ju vara ändå. 





Efter första utflykten tog vi ett handlingsstopp och susade sen vidare hem till sjön för svalkande dopp och härligt häng med fler badsugna vänner. Vi har faktiskt badat tre dagar i sträck nu, både i hemmasjön och i en ny favoritsjö. Sommarkänslorna bara väller in. SÅ väldigt härligt. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: