mellan vakna & somna

Landa lite

Kategori:

Visst hade det varit skönt att kunna stänga av huvudet lite ibland? Bara ta en paus från sitt eget funderande. Just nu känns det som att allt snurrar i huvudet, vänder och vrider på alla möjliga varför, hur och när. Men jag vet ju egentligen att mitt huvud funkar så i perioder. Det behöver snurra lite för att jag sen ska kunna landa igen och inse vad som är viktigt i livet. Ju vuxnare jag blir desto kortare är den där listan med viktigheter. Och så skönt det är. :) Det är inte så flummigt som det låter. Familjen, riktiga vänner och kärlek. Det är väl ungefär de viktiga saker jag behöver i mitt liv.

Men ja, nu snurrar lite allt möjligt ett tag och så blir det lugnt igen sen. Det kan ju eventuellt vara så att det här med att vakna vid fyra varje morgon hjälper till lite också... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: