mellan vakna & somna

Busbebis

Kategori: Diverse

Det finns så otroligt mycket bus i min lilla böna just nu. Inte minst när hon får syn på en liten katt. Igår tyckte jag riktigt synd om Morris som låg och sov helt fredligt när den lilla ligisten plötsligt kikade förbi..



Jag märker också stor skillnad på Agnes som verkar ha kommit förbi den senaste separationsfasen och nu kan tänka sig att leka några varv på golvet på egen hand igen! Guld värt för mamman som gärna gosar och så, men ibland är det ju smidigt att inte ha en liten apa på sig. :) Hon sover också riktigt gott nu igen. Även om hon för det mesta sover bra så har hon haft en lite mer orolig period ett tag.

I övrigt så rullar livet på här och jag njuter allt vad jag kan av mina sista föräldralediga veckor!

På ovanvåningen rullar renoveringen på i full fart och nu byggs det upp igen efter all rivning. Väldigt spännande att se det nya växa fram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: