mellan vakna & somna

Multi

Kategori:

Det har visst varit en riktigt varm måndag. Jag satt ute en kort stund på seneftermiddagen när människobebisen sov och kattbebisen bortfintad. Imorgon är planen att kise ska få gå ut igen. Halleluja! Imorgon står äcen bvc-föräldragrupp och jobbtrevligheter på schemat. Bra tisdag tror jag bestämt!

Måndagskvällen spenderades på Lyckåvallen där vi kunde sen min snygga förenings herrlag ta sin nionde raka seger. Härlig sommarkväll och en härlig stund på läktaren. Hela lilla familjen var förstås med.



Dotterns nattamat blev lite tidigare idag, så nu hoppas jag på mirakel och kanske sömn till morgonen. Det hade varit fint. Sambon kom precis upp, yrvaken och kisande. En läskig dröm visst, där både ukrainska utpressare och Harald Treutiger ingick. Hu ja. ;)

För övrigt kanske man skulle skriva en bok om multitasking och hur mycket man lärt sig göra med en hand sen Agnes kom. Mobilblogga mitt i natten och somna matat barn till exempel. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: