mellan vakna & somna

Kylig premiär

Kategori: Diverse

Idag har det varit fotbollspremiär. Spelarfruarna var självklart på plats och bloggade, hela matchen. Och ja jävlar vad kallt det var. Premiär den 9 april, snön har precis försvunnit och vinden är minst sagt frisk. Därför är det liiiite extra oklart hur jag tänkte när jag inte tog lånkisar under byxorna, ingen extra tröja men däremot tygskor. Well well, länge leve hyreshus med obegränsad mängd varmvatten. Värmen är nu tillbaka efter en lååååång dusch.

Det värmde dock lite att grabbarna vann. 4-1. Hur bra som helst.

Och imorgon ska jag åka på utflykt för att kika på mer fotboll. Ska kolla på mina fina damer i Värends Nöbbele.... jag tror att det kommer kännas precis så mycket nära världens ände som det låter.

Och efter det blir det ett hejdundrans ettårskalas för spelarfruarna.

Vilken helg.
Igen.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: