mellan vakna & somna

Kola och pys och helg och december och jösses

Kategori: Diverse

Ja, det är ju bara att konstatera att ännu en vecka har gått. Jösses. Och att det blir december nästa vecka känns som ett gigantiskt JÖSSES!

Ska ägna helgen åt kolabak överraskande nog. Lite annat ska det väl också kunna bli, men kletig kola står högt upp på listan (dock inte önskelistan).

Ska susa hemåt nu. I en bil som hade pys från bakhjulet när jag sist såg den. Pys är sällan bra, så det ska bli spännande att se hur min lille Ulj ser ut nu när jag kommer ut.

Trevlig helg!

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Jag byter gärna med dig, du jobbar och jag får baka kola.

    De blir så gooooooooooooooooooooda

    ;-))

    2009-11-27 | 18:11:28
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: