mellan vakna & somna

Värsta shoppingrundan

Kategori: Diverse

Vad är trevligare att göra en lördag i januari än att shoppa och luncha med tjejerna?!
Jag shoppade loss totalt och är allra mest nöjd med att jag faktiskt lyckades hitta två par byxor. Min kropp är annars inte direkt byggd för byxor av någon okänd anledning. Så två par byxor, en klänning, ett linne och lite annat smått och gott blev dagens shoppingresultat.

:)

Nu ska jag chilla lite i soffan innan det är dags för fiff och piff inför kvällens aktiviteter.
Lugna sköna lördagar är helt klart en favorit.

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Va roligt att shoppa. Jag har varit i min garderob och kollat och enligt den så ska jag inte köpa en endaste liten trosa.

    Kram kram

    2009-01-10 | 22:08:57
    Bloggadress: http://gmunsterlander.blogg.se/
  • Petra säger:

    Visst är det gött! Men fasen vilken omställning det blitt att vara fattig student igen, men det går! Kan uppleva mycket gratis i Tokyo! Även om shoppingsuget sliter i en...hihi!

    2009-01-12 | 12:41:56
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo

Kommentera inlägget här: