mellan vakna & somna

39,5

Kategori: Diverse

Temperaturen är hög uti kroppen, närmare 40 än 37....komma fem.

Yes. Jag är däckad. Gick hem från jobbet vid lunch igår. Frös som jag aldrig frusit förr - fingrarna domnade av... Men efter lite alvedon och lite sömn kände jag mig bättre. Längre fram på kvällen var jag dock allt annat är frisk. Hu. Hosta och frossa. Ingen hit.

Hoppades på att lite sömn hela natten skulle göra susen. Problemet var väl bara att jag inte direkt kunde sova hela natten. Frossa. Svett. Frossa. Svett.
Tog febern vid halv sju. 39,5. Inte konstigt att det kändes som jag skulle brinna upp.

Våt handduk på pannan. Filt och soffa.
Det blir min dag.
Kul.

Jävla förbannelse att jag alltid ska bli sjuk när roliga saker är inplanerade...

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Va bra att du ligger och vilar dig, inte roligt att va sjuk.

    Ta det nu lungt och va rädd om dig/ Kram

    2009-02-06 | 10:42:38
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/
  • Lina säger:

    Krya på dig och ta det lungt!

    2009-02-06 | 18:39:54
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: