mellan vakna & somna

Mer jul

Kategori: Diverse

Upptäckte precis att det i år finns 53 veckor. Vad hände där? I min värld består ett år av 52 veckor. Har jag lärt mig fel hela livet eller är årets antal ett undantag?

Dagens mysterium. :)

Man skulle ju kunna säga att det lackar mot jul nu så smått. 2 december redan. Snart är det bara tre futtiga veckor kvar. Skönt eftersom ledighet är otroligt efterlängtat just nu. Men också lite stressande eftersom tid och energi råkar en bristvara.

Dock har jag blivit bättre på den där stressgrejen. Tänk att den där magkatarren faktiskt kunde lära mig något. Framför allt lärde den mig att det inte går att hinna allt och den man inte hinner brukar oftast kunna gå att lösa ändå.

Mindre stress. Mer jul.

Kommentarer

  • Malin Hildingsson säger:

    Upptäckte också det där med 53 veckor för någon dag sedan, fick en mindre chock.. 52 veckor ska det väl vara!;)

    2009-12-04 | 19:23:49

Kommentera inlägget här: