mellan vakna & somna

Utmattad och slut

Kategori: Diverse

Då var den där comebacken och den där hemmapremiären avklarad. Gick väl kanske inte riktigt vår väg hela vägen. Förlust med 0-1, men vi spelade riktigt bra. Vi var så värda ett poäng, eller tre... Men vi tar med oss kämparglöden och det fin fina spelet till nästa match helt enkelt.

Jag fick spela lite mer än planerat. Så att säga att jag har ont ÖVERALLT nu är sannerligen ingen överdrift. Dock har jag en föraning om att det som jag känner idag inte är någonting mot vad jag kommer känna imorgon... Jag skulle gjort ett par mål också, men det där siktet var inte riktigt inställt rätt än...

Oh well. Nu ska jag försöka överleva att ligga i soffan och kolla fotboll. Ja, även horisontalläge är just nu jobbigt.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: