mellan vakna & somna

Comebacken är nära nu

Kategori: Diverse

Det blev en ganska precis så bra helg som planerat. Solen har gassat, bloggen har releasats, matcher har vunnits, cider har druckits, danser har dansats... Hur bra som helst.

Nu väntar en 3 ½ dagars vecka. Även det ungefär hur bra som helst. Fast jag har lite söndagsångest idag. Önskar mig låååångledighet i massor istället för jobb i massor. Men det blir nog lite klurigt att få ihop så det är bara att ta ett djupt andetag och sätta fart.

Efter denna kortvecka är det dags att börja jobba sommartid. Mumma! Det ser jag fram emot riktigt mycket. 40 minuter gör rätt stor skillnad på en dag...

På tisdag är det för övrigt dags. Dags för comeback. Hjälp! Jag ska vara med på bänken och är redan nervös som en liten tok. Heja heja och hoppas jag överlever. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: