mellan vakna & somna

Fint

Kategori: Diverse

Vilken fin helg jag haft.
Sålde bullar och godis och lottade spelordning i superseriösa ottoasrunespojks cup igår. Kallt, men ändå väldigt kul. Åt hemlagade kroppkakor så att jag nästan sprack - visserligen räckte det med två men ja....

Velade, velade och velade. Men bestämde mig till slut för att ta med lite vin och åka på galej.
Men trots att det var trionfest så blev det ändå lugnt. Så pass lugnt att jag inte känt mig det minsta sliten idag. Skönt.

Idag var det kanonfint väder när jag slog upp ögonen så det var bara att stämma träff med fina Hanna och köra en härlig fotograferingsstund på Stumholmen. Har nu 155 bilder, galet fina bilder, som ska redigeras och pysslas med.

Därefter avfärd till sölvan för kalas där lille bobben nu helt klart har fattat tycke för min darling. Nu är jag mätt som en plätt, som man på något mystiskt vis alltid är efter att ha varit hos mamma-mu, och har stora degkvällen i soffan.

Lovely.

:)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Saaaaraaaa !, jag vill se någon av dessa galet fina bilder !!!! ja e super bildkåt ;(

    2008-11-02 | 21:16:37
  • Hanna säger:

    så ivrig att ja glömde skriva namn, / Hanna :D

    2008-11-02 | 21:18:34

Kommentera inlägget här: