mellan vakna & somna

Countdown

Kategori: Diverse

Det är den allra sista dagen idag. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, men det känns ändå helt okej. Två veckor har på ett sätt gått fort, men det känns samtidigt som att jag varit ledig mycket längre. Hur går det ihop?

Det har varit en lugn semester. Lugn och skön, men kanske med lite väl mycket magproblem. Magen mår för övrigt mycket mycket bättre nu. Jag har sovit ordentligt en hel massa nätter i rad nu och jag har inte ont alls. Om sisådär en och en halv vecka ska jag till doktorn igen. Tror jag. Det känns som att jag håller på att drabbas av nu-mår-jag-ju-bra-så-jag-avbokar-tiden-syndromet. De skulle skriva ut lite mer medicin till mig också, men eftersom jag mår bättre nu när jag inte äter några piller än när jag svalde de jäkla kapslarna varje dag så klurar jag på att kanske köpa hem lite receptfritt att ha om smärtan återvänder. Åh ja, jag känner riktigt hur alla intresseklubbar antecknar för fullt... =)

Semestern då. Den har innehållit:

- mys med min darling
- bokläsning, bokläsning och bokläsning
- shopping
- picknick med syskonbarnen
- marknad med hela familjen
- sölvesborgsutflykt med darling
- öl i öltält
- sol på stranden
- publik på beachsoccer i åhus
- grillning
- magkatarr
- soffhäng
- energisamlande

Som en semester ska vara med andra ord.
Jag är mycket nöjd.

Dessutom är ju sommaren inte slut nu. Den har ju precis börjat.
Lite av det roliga som jag ska göra resten av sommaren:

- Kalas för en fin 25-åring i Malmö
- Sommarträningsläger med Trion
- Lars Winnerbäck
- Underbart finbesök från Malmö
- Bröllop

Det blir en fin sommar.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: