mellan vakna & somna

Undersökning

Kategori: Diverse

Kära bloggläsare, jag behöver lite hjälp från er.
Är du mellan 17 och 24 år?
Härligt!

Kan du då kanske tänka dig att svara på en enda liten fråga?
Härligt!

Frågan:
Vilka fem webbsidor besöker du dagligen?
(tre bloggar från blogg.se räknas inte som tre, utan som en)

Skriv svaret bland kommentarerna.
Anonym går alldeles utmärkt bra att vara, men skriv din ålder.

(jag gör inte detta helt utan anledning, det hänger ihop med min nya arbetsuppgift)

Tackar!

Kommentarer

  • Karro säger:

    Aftonbladet.se
    Hotmail.com
    Swedbank
    Nordea (i jobbet men det räknas kanske)
    trelleborgsallehanda.se

    2008-01-28 | 08:24:08
  • Karro säger:

    Kom precis på att jag är 25 på det 26:e året så jag platsar ju inte :)

    2008-01-28 | 08:24:52
  • Sara säger:

    =) Men tack ändå Karro!

    2008-01-28 | 08:44:09
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se
  • natta säger:

    bilddagboken.se
    hotmail.com
    blogg.se
    google.se
    facebook!

    :D:D:D:D:D

    2008-01-31 | 16:39:13
    Bloggadress: http://naataliiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här: