mellan vakna & somna

Tristessens ansikte

Kategori: Diverse

Som ett bevis på min tristess började jag tagga foton på facebook och kunde inte sluta. Hämnden lär komma om jag känner de grimarserande filurerna rätt. Hoppas den kommer snart bara så att jag får något att skratta åt. Gärna inom sisådär tre sekunder...

Nu vill jag att klockan ska vara fyra så att jag får gå hem och äta spagetti och köttbullar. Efter det blir det en tur till meteropolen Ronneby. Heja Trions herrar.

Tidningen. Tidningen för bövelen. Jag har inte läst pappersversionen än. DET kan jag ju göra nu. Gött.

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag har en mycket fin bild i min mobil som bara våntar på att få bli taggad på facebook, iof så är jag själv med på den också, men va sjutton! Det bjuder jag på =)

    2008-01-04 | 12:57:38
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: