mellan vakna & somna

Mellandag

Kategori: Diverse

Oh well. Tillbaka på jobbet.
Det var lite småsegt att stiga upp imorse, lite småkallt att skrapa rutorna och jättelugnt på jobbet. Jag trodde att jag skulle sitta här ensam och glo, vilket kan vara det tråkigaste som finns, så jag blev rackarns glad när det började trilla in lite fina människor även på min avdelning.

Det bästa är ändå att det är bara idag och imorgon, sedan är jag ledig i en vecka till. Ruskigt vad bra den dära julen inföll i år.

Ikväll blir det kottplockning och allmänt pyssel. Helt klart något att se fram emot.
Hade behövt hitta en nyårsklänning också, men jag är verkligen helt ur form för nyårsklänningar.
Julgodis + ingen träning = oform.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Hello! I have been using Claes from Gothenburg found a translation program. Thought test write to you. Is it possible to read what I wrote. Hug

    2008-12-29 | 17:07:46
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: