mellan vakna & somna

Girls just want to have fun

Kategori: Diverse

Jag har precis ägnat en del av fredagskvällen till att titta på en riktig 80-talsklassiker.
Girls just want to have fun är sannerligen en klassiker. I alla fall för mig och min syster. Det var den tillsammans med Dirty Dancing som var filmerna vi tittade på när vi var yngre. Kommer du ihåg syster?

Den här filmen är verkligen en kavalkad av fluffiga frisyrer, korta tröjor, axelvaddar, benvärmare och underbara dancemoves. Har man sett en film många gånger när man fortfarande, trots att det var en massa år sedan jag såg den, kan nästan alla repliker och även minns ansiktsuttryck och danssteg.

Lovely.

:)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag älskar också den filmen! Helt underbar! :)

    2008-12-30 | 22:33:01
    Bloggadress: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: