mellan vakna & somna

Hosta

Kategori: Diverse

En sjukt irriterande hosta förföljer mig. Jag och darling har delat på den ett tag nu. Sådär kul. Idag lyckades jag hosta mig till en sträckning i magen. Det är inte helt lyckat. Det betyder dels att det gör sjukt ont att hosta nu - tyvärr försvann ju inte hostan när sträckningen kom - det betyder också att det är smärtsamt att spela fotboll.

På fredag väntar träningsläger, så jag kurerar öm magmuskel med nyinköpta healern. Ja, och så ska jag förhoppningsvis snart få komma till stans bästa idrottsskadenisse som ska göra en koll på hela mig. Woho!

Idag fyller min söta farfar 87. Det är grymt coolt.
Och så har jag pratat med nya chefen idag. Det känns verkligen hur bra som helst. Visserligen blir det troligtvis bara tre veckors ledigt i sommar, uppdelat på två omgångar, men det känns som att jag kommer ha rätt gott om energi ändå.

Nej, men jag ska väl hosta lite nu då.
Och hålla i magmuskeln.
Yeah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: