mellan vakna & somna

Fredag

Kategori: Diverse

Det är fredag mina vänner.
Fantastiskt och underbart.
Att det är fredag innebär:

- Jag har bara en full vecka kvar på det här jobbet.
- Seriepremiären gör entré ikväll.
- Det är lördag imorgon.

Det går ju helt enkelt inte att ogilla den här dagen. På schemat för helgen står Ikea, party och mys. I den ordningen. Ikea ska bli så gött. Listan börjar bli lång och bilen lär bli trång. Party ska också bli gött, återstår att se om vi lyckas med våra hämndplaner på F1 och F2. Mys är ju alltid gött och söndagar är liksom vigda åt mys, på så sätt är till och med söndagar rätt okej.

Men nu ska jag ta ett ryck till här. Eller ett försök till ryck i alla fall. Det är rätt lågt engagemang från min sida och kollegorna är så säkra på att jag inte kommer tillbaka från tjänstledigheten att jag ska avtackas med party nästa fredag...

=)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Fredagar e fantastiska! Det bara bubblar i kroppen...Solen skiner och jag är kär som en galning, kan det blir bättre? Såg till och med lite tussilago idag, härligt!

    2008-04-18 | 13:36:05
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: