mellan vakna & somna

Positiva måndagen?

Kategori: Diverse

Mmm, vilken höjdardag detta är. Hrm.
Datorn har strulat i ungefär två timmar.
Foten är svullen, kall och omöjlig att stödja på. Jag är rätt nära att ta hissen upp en våning, hämta en kniv och amputera.

Ringde vårdcentralen imorse. De lovade ringa upp två timmar senare. Ungefär ganska precis samma två timmar som datorn inte fungerade för övrigt. När de ringer upp så är det en väldigt trevlig sjuksköterska. Men inte fanns det någon tid till mig och min fot inte. Hon tyckte att någon borde titta på den, men mina alternativ heter just nu akuten eller vänta tills imorgon.

Så jag ringde vår studentsköterska för konsultation. Hon tyckte jag skulle satsa på att ringa akuten efter fem och få en tid. Så så blir det. Men fem, det är sjukt länge tills dess. Jag kommer förmodligen att svimma - alternativt drunka i regnet när jag hasar till bilen.

Ja, och så har jag hört att det visst är positiva måndagen också.
Sorry. =)

Kommentarer

  • jess säger:

    är det jag som inte hängt med? vad har hänt med foten!!?? kram

    2007-09-10 | 15:54:20
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Sara säger:

    Ja du jess, om jag bara visste vad som hänt. Det small till på en träning för snart två veckor sen. Inte en kotte i närheten men plötsligt kunde jag inte stödja på foten. Sen dess har det ändå blivit bättre och jag har kunnat gå som vanligt. Men på matchen igår gjorde det sjukt ont och efteråt blev den ballongstor - typ. =) Så nu hasar jag omkring...

    2007-09-10 | 16:08:51
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: