mellan vakna & somna

Fredag - indeed

Kategori: Diverse

Tänk det blev fredag till slut.
Jag som var tveksam till om jag ens skulle överleva fram till helgen.
Det gjordes.

Har precis ätit blåbärspaj till efterrätt och ska strax ta min kamera och jobba lite.
Men först ska jag göra en lista över helgens aktiviteter.

Lördag
Sovmorgon deluxe.
Shopping, antingen deluxevarianten eller den vanliga.
Tupplur.
En hel hög underbara tjejer kommer till mig.
Nattvandring.
Sömn.

Hoppas ni ser ledordet.

Söndag
Sovmorgon del grande.
Fotboll - spännande värre på Västra mark.
Valfria aktiviteter.
Sömn.

Reflektionerna som kan, och bör, göras är att det blir ännu en nykter helg, ännu en helg med fotboll samt för första gången på länge en helg där dagarna inte är fullbokade.

Förresten. Senaste gången jag hade en onykter helg var den 25 augusti. Det måste vara något slags rekord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: