mellan vakna & somna

Det finns en plan

Kategori: Diverse

Jag behöver vila upp mig. Tror helt ärligt att jag varit konstant trött i över tre veckor.
Jag har, tillsammans med bästa kollegan, utarbetat någon slags plan för framtiden. Men för att den ska gå och genomföra behövs energi. I november blir det semester, det är länge tills dess. För länge. Frågan är bara om jag ska offra semesterdagar eller slantar.

Idag blir det i alla fall lunch med systern. Samma syster som var vänlig nog att ringa och väcka mig imorse. =) Och efter jobbet blir det blomplantering. Köpte hejdundrans fina blommor igår. Men eftersom jag måste ta små små steg med att hitta energin igen så blev det ingen plantering igår.

Nu ska jag trolla fram en personaltidning.
Spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: