mellan vakna & somna

Lite pirr kanske?

Kategori: Diverse

Jag, och min syster, tror att lite pirr eller en flört hade suttit som en smäck i mitt liv just nu. Lite annat att fokusera tankarna på. Något positivt att fokusera tankarna på.

Det är lite sådär med energin till det bara.

Men jag är inte så knusslig så jag hoppas energin gör entré snart. Jag är förresten inte knusslig alls. Jag kan nästan till och med tänka mig att kasedansa om det kan leda till ett pirr i magen.

Inte desperat. Bara inte knusslig.
Fast det låter desperat. Så jag får nog jobba lite på raggningsreplikerna. Det är ju trots allt fest på lördag. Jag hoppas att energin kommer i samma stund som klänningen åker på...

Kommentarer

  • Petra säger:

    Kasedansa? Knusslig? Du måste förklara för dalkullan!

    2007-10-23 | 22:21:38
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    knusslig fattar jag - det är när man inte är så petig typ. men kasedansa?????? say what?

    2007-10-24 | 06:54:22
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se
  • Karro säger:

    Jag är helt med på noterna :) Vad hände med den gamla flörten?

    2007-10-24 | 08:39:54
  • Mallan säger:

    På lördag kan du garanterat få kasedansa!!! Om du är intresserad av män i medelåldern med yviga mustascher och träskor så har du ett väldigt stort utbud!!! Och du är ju inte så knusslig.....
    ahahahah nästan så jag viker mig dubbelvikt när jag ser detta spektakel framför mig. ;-)

    2007-10-24 | 20:00:09
  • Sara säger:

    ååå nej. jag tror min knusselgräns går vid yviga mustascher...allra helst om jag då även riskerar att få en bruten tå av en träsko... damn. Fel sorts fest. =)

    2007-10-24 | 20:36:17

Kommentera inlägget här: