mellan vakna & somna

Lasse W

Kategori: Diverse

Fredagen den 30 november kommer jag att stå i Väggahallen i Karlshamn (för övrigt förhoppningsvis brunbränd och fin då) och lyssna på bästa Lasse W.

Jag ville nog mest bara säga det. He.

Och påminna M & P och Lill-M att vi kanske ska ta och köpa oss lite biljetter snart så att vi inte står där med våra långa skägg i den berömda brevlådan när det börjar närma sig...

Ni har väl inte missat hans senaste singel förresten?
Mitt hetaste tips för dagen stavas Om du lämnade mig nu

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Åh. Det är en av få saker jag kommer sakna i Blekinge i höst. :)

    2007-10-02 | 15:46:57
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Petra säger:

    Hahaha! När jag läste rubriken reagerade jag direkt. Min chef heter närmligen Lasse W, komiskt faktiskt!men det är väl ändå Winnerbäck du menar så då va det inge kul längre! Fan va dålig humor jag har =)

    2007-10-02 | 16:36:43
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Mallan säger:

    Den är helt underbar!!!

    2007-10-02 | 20:54:21

Kommentera inlägget här: