mellan vakna & somna

Dagen efter kvällen före

Kategori: Diverse

Vilken rolig kväll. Ja jäklar vilken rolig kväll.
Mat, kakor och inte bara läsk i glasen på festen i skogen. Ett par nya tjejer som förhoppningsvis inte blev alltför avskräckta. hehe.

Vi tog en taxibil till stan och hittade där ett triongäng till. Velade en stund och styrde sedan stegen tiil Schlagerbaren. Sjukt bra val. Det var mitt första besök där och jag ångrar inte ens en halv sekund att vi inte gick till Piratenhelvetet. =) Att alla dessutom kom in var ju en fantastisk bonus.

Vi dansade, dansade och dansade. Försökte beställa i baren och dansade sedan lite till. Hade så ont i fötterna att jag fick pausa på en bänk på hemvägen.

När jag vaknade halv sju imorse kan man väl säga att jag mådde...sådär.
Just nu mår jag nästan overkligt bra. Trött i ögat och hungrig. Men annars prima.
Jag anar att den trenden inte blir långvarig...

Kommentarer

  • Karro säger:

    På piraten händer väl mest 40+-are?

    2007-10-07 | 21:08:01
  • Sara säger:

    På Piraten hänger mest 18-åringar. Åldersgräns 18. Och jag är ju gammal som gatan i det sammanhanget med mina mastiga 24... =)

    2007-10-08 | 11:17:35

Kommentera inlägget här: