mellan vakna & somna

Bildbeviset

Kategori: Diverse

Här kommer bildbeviset på att det inte är det minsta konstigt att jag har ont i min kropp.
Det ser ju helt absurt ut när jag ska skjuta iväg bollen...

En bildserie i tre delar (tack Lotta för bilderna) :


Det börjar rätt normalt...


...här är knappt nåt normalt. Kolla in vinklarna på benen. Knäskada anyone?


Och att jag inte faller ihop i en hög efteråt måste ju ses som ett underverk...


Tilläggas kan att just den här matchen har jag för mig att insparkarna blev bra. Det är lite dagsformen som avgör när det gäller det...

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Det gör fortfarande lite ont i mig att du spelar i en vit-grön tröja, samt att det är delvis ditt fel att dam-giffarna inte spelar i 3:an nästa år. Men jag är inte bitter. :)

    2007-10-18 | 18:25:22
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    haha, jag är inte lite nöjd. jag är väldigt nöjd. =)

    2007-10-18 | 20:12:13
  • Mallan säger:

    hahaha du ser ju för rolig ut!!! Ska väl tillägga att du faktiskt ser ut sådär när du spelar!!! :-)

    2007-10-18 | 20:48:24
  • Sara säger:

    Jag gillar att Lena har exakt samma min på alla tre bilderna... hyfsat skeptisk min också... =)

    2007-10-18 | 22:00:52

Kommentera inlägget här: