mellan vakna & somna

Månlångt till friska ben

Kategori: Diverse

Kan jag inte bara få ha ont i en lårmuskel eller nåt annat säkert kort. Om jag nu måste välja. Helst hade jag inte haft ont alls någonstans, men det känns månlångt borta.

Nu är det hälsenan som spökar. Eller det är i varje fall det jag tror. Det gör muppont i trakterna där hälsenan borde sitta om jag skulle gissa. Dessutom liksom knarrar det lite i den. Jag tror det är ett dåligt tecken. Det känns så.

Någon som har hälseneerfarenhet?

Igår var jag nära att åka och kolla på bil. Men jag fick hindra mig själv eftersom jag, när jag kände efter, insåg att det var en sådan där dag då jag mycket väl skulle kunna komma ut med en lastbil eller en trehjuling från bilhandlaren. Definitivt ingen bil till rätt pris i alla fall. Men idag kanske är en bättre dag. Jag kommer ju bli lurad vilket fall som, så jag behöver ju liksom inte göra det enklare för dem...

Kommentarer

  • Agent Anka säger:

    Jag är själv under utredning då jag har ont i hälseneområdet..
    Var hos doktorn så sent som idag och fick en remiss till ortoped skotekniska för att se om inlägg kan fungera att avlasta hälsenan.

    2007-05-30 | 13:34:41
    Bloggadress: http://agentankas.blogg.se
  • Sara säger:

    Då kanske vi kan ha ett utbyte av hälseneerfarenheter snart då...om det vill sig illa. =)

    2007-05-30 | 14:11:14
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se
  • Agent Anka säger:

    Uschja... Vill vara frisk... :(

    2007-05-30 | 21:16:45
  • jess säger:

    vad hände med röda faran?

    2007-05-30 | 21:59:09
  • Sara säger:

    Röda faran lever fortfarande. Men jag har sålt henne så jag behöver hitta en ny. Har sålt den till min mamma, så den stannar inom familjen =)

    2007-05-31 | 08:24:12

Kommentera inlägget här: