mellan vakna & somna

Huvud till salu

Kategori: Diverse

Jag funderar starkt på att adoptera bort, alternativt sälja, mitt huvud.
Idag fick jag gå hem tidigare från jobbet. Huvudet höll för sjutton på att sprängas.
Gick hem och däckade i två timmar i mörkaste rummet.

Imorgon ska jag få en lapp från personal så att jag kan gå och kolla synen.

Imorgon ska jag även filma. Det är alltid superkul. Och på torsdag ska vi göra en film med en spansk tjej. Jag måste plugga lite spanska innan dess.

Men som sagt. Huvud till salu till högstbjudande!

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Vi kanske kan byta huvud istället, du och jag? Jag hade gärna fått lite huvudvärk för några hjärnceller extra. Jag vet inte riktigt vad du hade fått ut av det, men du hade sluppit huvudvärk (om bytet inte sker en söndagsmorgon).

    2007-03-21 | 14:03:21
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se
  • Sara säger:

    Patrik - Vi kanske kan byta någon gång i veckan. Så att du får ha ditt eget huvud säg fredag - tisdag. Så träffas vi på onsdagmorgon och byter?! Det skulle funka för mig... För övrigt är jag väl inte riktigt säker på att det ingår extra hjärnceller i mitt huvud.

    2007-03-21 | 15:45:34
  • Patrik säger:

    Det låter som en bra deal. Men du kommer nog bli sparkad från jobbet då. :)

    2007-03-22 | 19:10:16
    Bloggadress: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här: