mellan vakna & somna

Tre poäng tre poäng tre poäääng!

Kategori: Diverse

26 glas
En påse tomma ölburkar
En påse tomma flaskor

Nu har jag hittat mitt hem igen, efter att ha diskat i en evighet...

Igår tog vi vår första trepoängare. Åh. Det är så härligt att vinna! Så det blev en hejdundrans segerfest. Astrid Lindgrens favoriter gick varm i stereon när vi tog paus från Singstar. Smugglade in lill-M på inte bara ett utan två ställen. Hade allsång på danska och knasdansade på Piraten. Knatade hem för efterfest och lyckades på något osannolikt sätt få baguetter hemlevererade. Tittade på klockan 04.18 strax innan jag slöt ögonen. Öppnade dem igen 08.06. Då var syret slut.

Lägenheten var ett vrak. Personerna i lägenheten var vrak.
Så det var lika bra att lämna lägenheten och åka till en fin fin sjö och bada och bränna sig.

Vilken bra helg! Sjukt bra för att använda denna bloggs mest använda uttryck.
Nu ska jag inspektera brännan.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Min grill är verkligen det bästa köp jag gjort på länge. Den fungerade toppenbra och passar ju perfekt för folk med balkong. Kostar endast 499 kronor på Elgiganten och heter Obh Nordica Buffalo 7114. Den finns säkert i andra butiker med.

    2007-06-10 | 19:35:06
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här: