mellan vakna & somna

Nu ska man räkna ut tidtabellen själv också

Kategori: Diverse

Vadå 70 minuter innan avgång?! Är det något som får min paranoida sida att frodas så är det tidtabeller som dessa. Skriv ut när och var för sjutton. Nu ska man behöva räkna också. Och dessutom räkna rätt.

Jag vet ju hur det kommer att sluta. Jag kommer att stå vid rätt busshållplats ca 45 minuter för tidigt och bli halvt galen för att jag hatar att stå och vänta...och under de här 45 minuterna även hinna börja tvivla x antal gånger på att det verkligen är rätt busshållplats och går bussen överhuvudtaget, vad är klockan egentligen och när var det nu mitt flyg gick. Puh. Är jag galen och knäpp eller bara galen?

Kommentarer

  • Karro säger:

    Men hallå där, så brukar det ju itne vara. Vad ska du ta för flygbuss? Jag brukar kunna kolla upp tiden, bara men vet när man vill åka eller senast ska vara framme. Skumt. Var ska du flyga?

    2007-06-29 | 14:28:49
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se
  • Sara säger:

    Jag ska göra en ytterst snabb mellanlandning i den dära huvudstaden. Blir till och med hämtad på Arlanda för vidare färd till Uppsala. Men visst är det knäppt?! Ingen tidtabell, vilket påhitt

    2007-06-29 | 14:31:52
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: